środa, 13 stycznia 2010

brrrrrr

Nie pisałam długo bo niestety nie mam czasu praktycznie na nic.
Kazda wolną chwile staram się spędzać ze znajomymi.
Jak minęły wam święta i jak zaczął się nowy rok?
Tym którzy lubią święta mam nadzieję ze było świetnie.
Ja świąt nienawidzę więc przepraszam, że nie odpisywałam na wasze życzenia.
na sylwestra nie byłam nigdzie ponieważ w Nowy rok rano musiałam się zjawić w pracy.
Ok 23 odebrałam Angelike z pracy i pojechałysmy na małe party do mnie.
To był mój pierwszy od jakiś 5 lat sylwester który pamiętam i nie obudziłam się dnia kolejnego z mega kacem.
Powiem wam.. miłe uczucie.

Facebook mnie zabija:P



W zasadzie jeśli chodzi o ostatnie party to bywam rzadko jak już mówiłam.
Najczęściej chodze z chłopakami z roku na piwo po wykładach.
To wszystko.

W sobotę idę na studniówkę co mnie przeraża bo w poniedziałek zaczynam sesje.
A w czwartek przecież jadę do zako... nie będzie wesoło, ale muszę sobie dać radę.
Nie będę komentować faktu zakopanego.. samo wyjdzie.

A teraz rzecz mało przyjemna.
Jakże wzruszające są maile które bronią panny M po tym co ja jej zrobiłam.
Tak..to przecież przezemnie usunięto jej artykuł.
Coż powiedziałam, że nie odpuszczę.. wiec nic to nie da.

I zakończę miły wierszykiem jaki dostałam od was na maila.
"Kiedy taxa była mała to ze smoczkiem się jebała,
Gdy dorosła gust się zmienił smoczek w skoczka się zamienił".


by booooneeee


Całuje i do zobaczenia w zakopanem.

15 komentarzy:

  1. Taxa błagam cie. Zrob w zakopanem porzadek z faneczkami mnie juz chuj trafia jak widze co one pisza do skoczkow!


    NORMALNA fanka skokow.

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah no wreszcie nowa notka!
    Za akcje z panna Monika masz u mnie piwo!
    ahhahahah

    OdpowiedzUsuń
  3. Taxa, a Ty masz w ogóle faceta??

    OdpowiedzUsuń
  4. wezcie z niej zejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. taxa nic nie zrobi bo nie ma akredytacji hahahahahhahahahah, Vicktoria Murawska tez nie

    OdpowiedzUsuń
  6. haha
    fanynka fanynka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiecie co żal mi was laski.
    Bo po pierwsze faktycznie Taxa nie ma prasowej akry ale inna to raz i nie interesuje mnie jak sobie ją załatwiła.
    A dwa... żałosne jestescie z takimi komentami.. znizaxie sie do jej poziomu a moze i nawet nizej.

    VoV

    OdpowiedzUsuń
  8. o co chodzi z tym artykułem? znow najwieksze akcje mnie omijają ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Kaszju to TY NIE WIESZ co twoja przyjaciolka wyprawia? swoja droga dziwie sie ze sie z nia przyjaznisz ale to twoja sprawa.
    Panna Taxa zaatakowala artykul (wraz ze swoimi przyjaicolkami) panny Moniki do tego stopnia ze nawet naczelny ponoc do taxy pisal ocb i ta mu naopowiadala o pannie M i usunal jej artykul.

    szczere i bolesne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej Sylwia:**
    Ej żałuje, że nie bd z wami...;/
    A jak tam Hilde?
    hah ostatnio coś gadałas o nim, ale nie zczaiłam, wiesz to Krakowskie piwko czyni cuda.
    Pisał na MSN?
    hah Będzie w tym Zako?
    Ei on ma cos z głowka z tego co zczaiłam z twojej wypowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zacznijcie od tego że za bardzo artykuł pani M nie można nazwać artykułem ;]
    A naczelny tegoż to portalu, uważa że w Kanadzie język jest kanadyjski... o.O

    OdpowiedzUsuń
  12. haha panna M i jej żałosny pseudo artykuł ; d

    OdpowiedzUsuń
  13. nie sledze kazdego kroku kazdej osoby. poza tym juz nie raz pisalam, ze Sylwia jest zupelnie inna osoba, niz wy ja odbieracie. ale co ja bede tu pisac, jak i tak rozumi ten kto wie :)

    no a pannie M. nalezy sie. jeszcze popamieta wszystkie slowa, ktore skierowala w moja strone ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. taxa ma akre online
    taka akra nie uprawnia do wejscia na zawody tylko do otrzymania np. wynikow

    OdpowiedzUsuń
  15. widze Sylvia ze wszyscy wiedza lepiej niz Ty... haha on-line czemu sie nie chwaliłas..
    radze wam drogie anonimy probowac dowiedziec sie lepszych info a nie pierdolic takie glupoty.


    Mam nadzieje ze sie swietnie bawiłas na studniowce.. czekam na raelacje.



    Pozdrawiam
    Karolka

    OdpowiedzUsuń