poniedziałek, 7 czerwca 2010

Tu eres mi puta?

To boskie pytanie chodzi mi po głowię przez pannę Julkę G:D
Wiem, że mam mega zaległości, ale od kiedy mam nową pracę spędzam w niej wszystkie dni jakie nie odbębniam na Uni.
A ostatnio jest tam bardzo śmiechowo. Kiedyś jedna grupa miała na podwieczorek naleśniki więc jak tylko poczułam ten piękny zapach udałam sięna przez zapleczę na kuchnie w celu spożycia tego cuda:D na naleśnik, który był poł na poł dzem/ser nałożyłam lody- wiśniowe-truskawkowe-czekoladowe na to bita śmietana next mix owocowy plus czekolada i polewa malinowa :D na kuchni szły zakłady kiedy się porzygam.








Niestety nikt nie wygrał. Jakimś cudem zjadłam, ale to był moj jedyny posiłek przez najbliższe 12h jakie spędzam w pracy.

Faktu zakończenia Ekstraklasy nie będę wspominać bo do dziś kroi mi się serducho.

Sesja mnie goni i czuję, że tym razem mogę pomarzyć o 4,0 jakie miałam do tej pory:/

W piątek byłam na party u zawadki:)
Jako wstęp zaczęłam piwem, następnie 0,5 sobieskiego żurawinowego oraz 0,7 bolsa. Ja zakończyłam to wszystko 3X sex on the beach w klubie i powiem wam wróciłam do domu na własnych nogach. Zawadka nie musiała mnie ciągnąc do domu za nogi:)
Poranek był kacowy:D


W zasazdie to all bo niestety muszę lecieć ogarniać dalej moje prace zaliczeniowe.

See Yaaa

8 komentarzy:

  1. Taaxi, bedziesz na LGP w Wisle??
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  2. Oww nieźle.
    heh.
    masz fantazje normalnie mm.

    eii i hope, że impra była zajebista.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja byłam pewna, że robienie sobie zdjęć w przymierzalniach to domena hot 13-nastek. Zero klasy, Taxa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi. Ja mam dwa pytania:)

    1. Czy podała byś maila na ktorego mozna do Ciebie pisac bo mam pytanie.

    2. Nasza-klasa zalozona na Twoje imie i nazwisko jest prawdziwa\? znaczy twoja?

    aaaan.

    OdpowiedzUsuń
  5. klocia: to szydera jakbyś nie zauważyła. A jak nie kminisz to nie burz się o zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  6. @Paulina teraz już nic nie wiem:) jesli pojade do Hizy to raczej nie zjawię sie na Lgp w Wisle. Bo w tym czasie jade do wiednia. Rozważam również czy liberec czy coc wisła. Choć nie ukrywam, że Wisły jako miasta nienawidzę;)

    @Klocia zdjęcie zrobione było na żarty. Czy jest dla mnie dyshonorem watpie. Ale jak nauczono mnie na etyce dziennikarza. Masz prawo miec swoje zdanie.

    @aaan grzabasylwia@gmail.com nie obiecuje że od razu odpiszę bo niestety mam mało czasu, ale postaram się.
    Tak to jest moja nasza-klasa.pl

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Blagam nie jedz do wisly taxa. Spokoj bedzie.

    hahah ty i etyka dziennikarska.
    A o puszczaniu sie z zawodnikami jeszcze pewnie nie doczytałaś? literujesz na razie pierwsze strony?

    OdpowiedzUsuń
  8. anonim nie ciśnij taxie ona osiągnela wyzszy poziom nie literuje juz a sylabuje x)

    OdpowiedzUsuń