sobota, 14 listopada 2009

Piszę notkę pomiędzy programowaniem bo to strasznie długo trwa.
Sobotę i niedzielę mam wolną co mnie ogromnie cieszy bo to jest ten jeden jedyny wolny weekend w miesiącu.
Dziś rano obudził mnie telefonem mój brat, bo miałam po niego przyjechać o 11 a już jest 11:30. Nałożyłam kurtkę na pidżamę i pojechałam w kapciach po niego x)
Wracając on prowadził bo ja musiałam sobie zapalić.
Młody zaczął myć samochód a ja wróciłam do łóżka.

Cały dzień praktycznie przeleżałam (należało mi się:P)
A teraz nadrabiam zaległości.

Dzwoniłam dziś do redakcji, po info about treningów chłopaków, ale dowiedziałam się, że z tym będą ogromne problemy.
Ponieważ we czwartek został zwolniony rzecznik prasowy Wisły Kraków, a to on zatwierdzał listę dziennikarzy mogących wejść na konferencje czy treningi. Również on wydawał oficjalne komunikaty dla prasy i aktualnie nie ma osoby, która może to zrobić.
Super. Stoimy w miejscu i to TUŻ przed derbami, TUŻ przed świętem TUŻ przed tym ważnym dniem.

Poniedziałek na uczelni będzie straszny bo mam dwie kartkówki i kompletny brak chęci, aby się cokolwiek pouczyć.
Za to wieczór a raczej noc poniedziałkowa zapowiada się wyśmienicie.
Mrr Impreza do rana. Co oznacza moją nieobecność we wtorek na zajęciach.
Ostatnio trochę odpuściłam naukę, ale zawsze mam ważny powód.

Zostałam również zaproszona na 18nastkę co mnie nieźle zaskoczyło.
Myślałam, że osoby w moim wieku na 18nastki się już nie zaprasza :P

Z Zawadką zaczęłyśmy już powoli rezerwować Planicę.
Miałam mega dylemat czy jechać, ale stwierdziłam, że jednak jadę pomimo wszystko=)

Moje foto specjalnie dla Jesiona<3

3majcie sie.

23 komentarze:

  1. Super! Fota dla mnie :) :**** <3

    Czyli jednak się wybierasz do Planicy. Grr zazdroszczę bo ja wtedy co? Ja wtedy będę siedzieć i się uczyć do matury? o.O BU!

    Ja chyba mam pomysł, jak się dowiedzieć o treningach. Ale on jest głupi... :D

    Kocham :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jedziesz do Planicy?
    To świetnie, że się zdecydowałaś. :]

    Pozdrawiam!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, Planicy zazdroszczę jak cholera...;)
    A twoja niechęć do nauki jest zapewne porównywalna do mojej :P
    Wypoczywaj na zdrowie ;)
    :**

    OdpowiedzUsuń
  4. http:/img689.imageshack.us/img689/599/77194990.jpg
    Hhaha kolejna milosc panny M.

    OdpowiedzUsuń
  5. buhahahahah jaki debil z niej.
    Taxi schudłas...:P

    OdpowiedzUsuń
  6. jak sie bedziecie przemieszczac do Planicy?:)

    KaszJa

    OdpowiedzUsuń
  7. mrrr sexi :* U mnie również brak chęci do jakiego kolwiek działania... ;( Wogóle dramat... pff^^ Planica, Planica marzenie -_-

    ale!! ale..!! chyba bd mieć lustrzanke w styczniu! ;-DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Lol. Moniczka rozwala mnie po raz kolejny. Jak już sie bawie w robienie zlepek zdjęć, to chociaż żeby to jakoś wyglądąło, a nie na paincie -.- żal żal żaaal :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie żebym się czepiała, ale na studiach są kolowkwia a nie kartkówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eh u mnie z kuciem to samo...tylko impry się marzą^
    stwierdziłam,że na naukę mam wyjebane...i dobrze mi z tym ;)

    A co do panny M...

    koleżanka Socze ma rację^^
    heh nie wszyscy mają takie zdolności pracy w PS xD^
    biedna..xd
    A ten chłopak to zaden jej friend tylko skateboradzista

    OdpowiedzUsuń
  11. ale przeciez to nie jest pawlikowa, nikt nie zauwazyl jeszcze ze w momencie kiedy ona dodaje sexowne foty, na ktorych prezentuje sie zgrabnie, to zawsze ma zaslonieta twarz, albo w ogole jej nie pokazuje... ale nie wiem juz co gorsze dawac cudze foty, czy cale photoszopowac jak grzaba;]
    btw sylwia po co Ty mowisz ze jestes jakims kierownikiem w maksyfie? przeciez jestes hostessa ktora zajmuje sie urodzinami, dolewaniem kawy przy sniadaniach i zwyklym staniem przy kasie, jedyne co Cie rozni od przecietnego pracownika to rozowa szmatka, stawka godzinowa taka sama. nawet w takiej sprawie musisz sciemniac co za dno...

    OdpowiedzUsuń
  12. Po raz kolejny chcę zaznaczyć, że pisanie jako ANONIM jest żałosne i nic nie wnosi. Pokaż "twarzyczkę" i wtedy się wypowiadaj!
    Poza tym nie obrażaj Sylwii! Ciekawe co ty robisz w swoim "cudownym" życiu.. Na pewno jest baaardzo interesujące hahaha.
    Nie wypowiadaj się jak nic nie wiesz. Lepiej zajmij się czymś pożytecznym, a nie wypisuj jakże "błyskotliwych" komentarzy.

    P.s. i popatrz na swoje szmatki dziecko..

    OdpowiedzUsuń
  13. przede wszytskim jestem starsza od ciebie i to duzo, nie mam nic do jej zarabiania, wiec jesli nie wiesz co to czytanie ze zrozumieniem to to juz twoj problem. pytalam tylko dlaczego wciska ludziom takie brednie. EWELINa

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo się przejęłam. :P
    Ciekawe gdzie Ty widzisz te brednie.. -.-'

    OdpowiedzUsuń
  15. Co to za panna M? Jakis blog czy inne foty poprosze :)
    Mini

    OdpowiedzUsuń
  16. chamstwo i jeszcze raz chamstwo, wystarczy jakis koment negatywny na Sylwię i już lecą wyzwiska ze strony jej jakże inteligentnych i orosłych psiapsiółek, reprezentujecie sobą zero, kompletne zero. O ile o samej Sylwii nic nie mam, to wy nic nie potraficie tylko szczekacie i mieszacie z błotem wszystkich ktorzy mysla inaczej niż wy. to jest szczyt żalu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimie żeby zrównać się z twoim poziomem trzeba zejść na dno Rowu Mariańskiego. Choć to chyba odrobinę za mało.
    Tak Cię to boli?
    Jak inni mają czelność jechać równo po Sylwii to dlaczego my mamy milczeć?
    Biedactwo, musisz się wyżyć? To weź pieprznij głową w ścianę może wtedy coś Co się odmieni. Tutaj spina nic Ci nie da niestety :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Myslę, że komentarza tu nie potrzeba, pokazałaś co potrafisz. Żegnam.

    OdpowiedzUsuń
  19. @ewelinko nie bd się zniżać do twojego poziomu. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mogę spytać chuj was za przeproszeniem obchodzi to gdzie Taxi pracuje i ile zarabia? Z tego co wiem żadna praca nie hańbi i lepsza praca w Maku niż pasożytowanie na starych i leżenie do góry dupą, czyż nie?

    OdpowiedzUsuń
  21. Nic nie mamy do jej pracy - laska napisała tylko, na czym polega ta praca taxi jako niby-kierownika czegoś tam, gdzie tu jakieś obrażanie, to ja nie wiem..

    OdpowiedzUsuń
  22. buhahaha taksa skasowala nawet to ze nie mam nic do jej pracy tylko po co sciemnia ze jest kierownikiem skoro nie jest, sklada sie ze znam ludzi ktorzy z nia pracuja.
    królowa

    OdpowiedzUsuń
  23. Szanowna Królowo, siądź lepiej nad podręcznikiem od niemieckiego i zacznij się uczyć, na lepsze ci to wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń