poniedziałek, 2 listopada 2009

Aloha!
Po długim wolnym każdemu jak i mnie nie chce się nic.
Oprócz tego ta myśl, że idzie zima.
Lubię zimę, ale kiedy robi się ciemno i nie ma śniegu to jakoś mnie pesymizm łapię.


Na foto ja i mój najukochańszy Rzym.
Mrr.. kiedyś tam się przeprowadzę.
Póki co pozostaje mi Kraków- jedyne miasto w Polsce jakie mnie nie „obrzydza”.
A wy macie jakieś swoje ukochane miasta?

Dziś wreszcie znalazłam jakiś porządny apartament w Zakopanem dla mnie i dziewczyn.
Co prawda nie ma on gniazdek Wi-Fi i to nie jest fajne, ale wezmę przenośnego neta i luz.
Jedyną wada jest to, że apartament jest piętrowy co za tym idzie znajdują się w nim schody..
Niebezpieczne dla osób z mojego otoczenia po alkoholu.
Trzeba będzie się zgłosić po barierkę taką jak dla niemowlaków x)
Ale za to znajdują się w nim dwa pokoje, salon, kuchnia i jadalnia.
Takie coś podobnego co miałyśmy w Wiśle. Tylko tam był 5***** ten ma 3,5.
Cena standard 200-300 zł za dobę.


Musze zacząć pisać moje prace zaliczeniowe bo nie zdążę.

W czwartek za to mam mieć załatwione pozwolenie na wejście na budowę stadionu Wisły Kraków. Później prawdopodobnie pójdę na trening chłopaków.
W piątek mecz z Legią. Akra już wysłana.

Przypominam moim, że jutro mam imieniny i jestem żądna życzeń:P

Zdjęcia dla Kate bo prosiła, a sama nie wiem na kiedy skończą mi robić serwis.









Trzymajcie się.

10 komentarzy:

  1. Dzieki za foty.:*:*
    Do rzymu? powodzenie masz u innych menow..np skandynawow;P
    3maj sie.

    Kate

    OdpowiedzUsuń
  2. super foteczki Taxi:)
    o widze ze glupie laski juz ci nie dokuczaja:)
    i dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to z okazji imieniny Wszystkiego dobrego, najlepszego itp. :P

    Zdjęcia bardzo ładne ;]


    Ja ide się powiesić-_-

    OdpowiedzUsuń
  4. E tam, schody nam nie straszne ;)
    Najlepszego z okazji imienin :))
    I foto z obiadem mnie zmiażdżyło :)
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Wrocław jest najcudowniejszym miastem w Polsce ^^:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie Częstochowa <3 Choc to może bardzo subiektywan opinia z mojej strony:)
    SC

    OdpowiedzUsuń
  7. Akapit o apartamencie, a zwłaszcza końcówka, brzmi co najmniej dziwnie, kojarzy mi się z przechwalaniem nowobogackich przed uboższymi znajomymi "Za te kafelki daliśmy tyle, a za jacuzzi tyle..."

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja tak samo jak Ty uwazam ze krk:)
    Slicznie Ci bylo w ciemnych wloskach:)

    Teri

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie chciałam, aby ktoś mnie źle zrozumiał, apropo apartamentu. Nie komu nie miałam zamiaru się przechwalać.

    Dzięki Teri. Ja sama nie umiem sie zdecydowac czy ciemne czy jasne.

    OdpowiedzUsuń