wtorek, 10 listopada 2009

Żal moi drodzy!

Rozpocznę może od sprawy jaka w ostatnich dniach wywarła na mnie wielkie oburzenie.
Kiedy po CoC w Wiśle to DZIECKO nieźle mnie zbulwersowało milczałam.
Kiedy przysłała mi jakąś głupią wiadomość nie publikowałam jej chociaż jest tak śmieszna, że do dziś mnie bawi.
Ale teraz to już przegięcie.



Monika, przestań się ośmieszać. Przestań zachowywać się jak kretynka.
Wszyscy się z Ciebie śmieją. Dziecko zacznij żyć własnym życiem. Jeśli pan N ma Cie w Dupie i jakieś 30 osób to potwierdza wiec jest to prawda. ON MA CIE GDZIEŚ.
Nie pozwolę Ci niszczyć życia moich przyjaciół. Twój ostatni wyskok przysporzył Ci ogromnych kłopotów i ja dopilnuje tego, żebyś gorzko za to odpowiedziała.
Są granice, których się nie przekracza.

Nie życzę sobie "picia" do mnie czy moich przyjaciół.. dziwki z południa co lubią sex i wódkę tak?
Brawa za ogromną INTELIGENCJĘ.
_____________________________________________________________________________________

W piątek jak już wcześniej wspomniałam wybrałam się na mecz.
Pociągiem z kibicami do Sosnowca. Jesion podreptała na trybunę, a ja odebrać akrę.
Było meeega zimno.
O grze i wyniku Wisły nie będę wspominać bo po meczu całą noc przepłakałam.
Koleś z redakcji Legii zrobił mi mega fajne foto;)

Dziś za to musiałam o 5 wstać, żeby na 8 na wykłady zdążyć.
Na logice częstowałam Pana Prof pączkiem i dlatego nie pytał:D
Zaraz zbieram się do pracy.
Jutro za to mam spotkanie z MOIMI PRZYJACIÓŁKAMI.
(utrzymuję kontakty z tymi na kim mi zależy).
A w sobotę z moją przyjaciółką Jesionkiem na sparing Wisły do BB:)
3majcie się.

107 komentarzy:

  1. heh Sywia, przecież N. to jej przyjaciel! Co Ty wypisujesz za brednie tutaj! ;d.Tak serio to nie wiem o co tej lasce chodzi.Chce się wkręcić do "środka" skoków,ale za bardzo wie jak...

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałosne to tak lekko określając.
    No i południe Polski- sex i wielka popijawa. To pozostawię bez komentarza, tak jak i tą "rozmowę" co pokazałaś. Po prostu słów brakuje. Aha i życzę udanego sparingu z Jesionem :D
    :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę mnie to zbulwersowało, gdyż jestem z tego samego miasta co Ty....

    Wogóle to ocb?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pozostawię zachowanie tej dziewczyny bez komentarza. Swoją drogą nie wiedziałam, że niej takie ziółko... wydawała się OK na początku. :S

    Sylwia, dodałam Twojego bloga u siebie w linkach... nie masz nic przeciwko ? :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha coż za wiadomość. Muminek chciał być straszny ale NIE WYSZŁO!Żałosna jest.
    Południe polski pozdrawia środkowym palcem te dwie popierdolone kretynki! ŻAL do sześcianu!

    Bawcie się dobrze! ;*

    p.s. a my się dawno nie widziałyśmy :[

    OdpowiedzUsuń
  6. hahhaha żenada!!! ona naparwdę nie potrafi logicznie myśleć i funkcjonować w tym świecie. Biedna dziewczynka nie wie że ONI ( czyt. skoczkowie ) śmieją się z tego co robi, kogo taguje na zdjeciach, jakie fotki zamieszcza na FB oraz co do Panów wypisuje ( nie mówie tylko o Francuzach). ŻAL.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. pani monika p. ma na FB pona tysiąc znajomych, to jest wyczyn...:) poza tym zaprasza chyba jak leci bo mnie tez zaprosiła mimo ze na oczy lachona nie wizialam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem jak można być tak pustym i głupim jak ona. Pozostawię bez komentarza to co ona napisała.
    Bawcie się dobrze na sparingu i zapraszam so Sosnowca ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. jejciu ale ten opis Justyny (znaczy sie tak naprawde Moniki, bo wiadomo, ze to jej II konto) jest dla MNIE!! czuje sie wyrozniona i wzruszona!! podobno nie umiem gramatyki jez. polskiego wiec co ja kretyn bede tu pisac... zreszta tyle sie o sobie dowiedziałam, że szok!! ciezko mi uwierzyć, że jestem taka osoba... ciesze sie ze mamy wspolnych wrogów ;]

    kissing, KaszJa

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jestem naturalnie po waszej stronie ale mam pytanie, skoro ona jest takim bachorem wojny, to czemu jej po prostu nie olejecie? robicie jej niepotrzebną 'reklamę', powaga...

    OdpowiedzUsuń
  11. jej to robia raczej dysreklame :D wiem jak wyglada sytuacja u kolegow ze skoczni ze takie pucate doslownie " miminki" sa wysmiewane i leca komentarze " co to za potwor" - jak to kto to Pawliczka! :D Kasie zwyzywala , mnie zwyzywala (Łukasz here) , zaprasza kogo popadnie a do ma szacunek do swojej matki. PAWLIK NA PREZYDENTA! z KAczorem do kobierzyna PAŚCIU!

    OdpowiedzUsuń
  12. skoro chce zrobic wielka kariere w swiecie skoków, to po co wyzywa tych ktorzy już ją zrobili? żal bachora :) i te 2000 znajomych, serio zastanawiam sie na jakiej zasazie ich zapraszała...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeżeli ona uważa się za dorosłą to porypało ją na mózgu, bo nie zapomnę jej widoku jak stała pod skocznią w Wiśle z ogromnym miśkiem dla niejakiego pana L (ci co ją widzieli będą wiedzieć o kogo chodzi) ;]

    Kochana, dokopiemy jej jeszcze więc się nie przejmuj, a teraz lepiej szykuj dla mnie legowisko na piątek :***

    OdpowiedzUsuń
  14. Hhahahah nie no..Monika Pawlik na prezydenta. Chce zrobic "kariere" w skokach a wyzywa Taxe, z ktora przyjazn byla by biletem wstepu do swiata skokow. No to masz mała przejebane. Taxa jest upierdliwa wiec ci dziecko zyc nie da. Mozna powiedziec ze lepiej sie jej na oczy nie pokazuj.

    Lula.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz w zyciu przyznaje Taxi racje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Och tak! Miś dla pana L. mnie rozwalił psychicznie :D To ta sama liga co Geja (you know...;P)

    OdpowiedzUsuń
  17. Geja ma nawet pinezki z jej fotami na fb wiec generalnie to siebie warte bachorska bleeee, rzyga prostego puszczam na takie pomioty.

    B.

    OdpowiedzUsuń
  18. O ile w tym momencie można wytłumaczyć Heje bo ona była jest i będzie na zawodach jako zwykła faneczka norwegów, tak panna Pawlik bądź co bądź pojawia się na akredytacji na skoczni, a to powinno ją zobowiązywać do pewnych rzeczy. A niestety, efekty są marne.

    OdpowiedzUsuń
  19. no to jest juz spalona jesli chodzi o jeżdżenie na zawody z akredytacją, wszyscy się o to postarają :]

    OdpowiedzUsuń
  20. Są marne, a tak chcąc być dokładnym to nie ma żadnych efektów. Jest fanynkowanie za barierką tak na serio. I to jest przykre, bo rzeczywiście jak piszesz o Geji- fanynką była, jest i będzie, ale chociaż tego nie kryje, a bycie fanynka jednego dnia i latanie z miśkiem, a drugiego stanie za barierką jest hmm żałosne?

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham wasze komentarze <33333

    KaszJa

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak się na to patrzy z boku i nie jest związanym z żadną ze stron, to śmieszne i trochę żałosne są te wasze niekończące się wojny, obrażanie się nawzajem na blogach i portalach społecznościowych, a wszystko o jakieś pierdoły.

    OdpowiedzUsuń
  23. buhahahahah co za idiotka z tej pawlik!

    OdpowiedzUsuń
  24. O w mordę jeżyka! Na języku angielskim i nie tylko... Aż strach się bać na czym jeszcze się zna ;) umarłam :D

    OdpowiedzUsuń
  25. No cóż, w końcu nie wszystkie translatory poprawnie tłumaczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mimo, że jestem jedną z Was to muszę JEJ przyznać rację, że ślązaczki mają miano takie jak powyżej jest napisane.

    OdpowiedzUsuń
  27. tak tak jej angl i pol wymiatają... otóz mnie absolwenta studiów filologicznych nazwała 'humanista' więc wielkie helloł! nie dość, że nie potrafi poprawnie budowac zdań to jeszcze nie zna znaczenia większości słow, które uzywa :) aha i zapomniałam, że przez kilka wiadomości przekonywała mnie, że słowa pan, pani, jej, jego itp pisze się od dużej litery ;]

    KaszJa

    OdpowiedzUsuń
  28. Włączam komputer, wchodzę na gg, patrzę - link do tego bloga. Wchodzę na Facebook, patrzę, wiadomość od Moniki P. "dzięki za kopiowanie rozmów i równocześnie żegnaj". Może mi ktoś wytłumaczyć o co w tej sprawie chodzi? Zwróciłam jej tylko uwagę na oczywisty błąd i zostałam wmieszana w jakiś konflikt... Mam ogromną prośbę do autorki bloga: skasuj proszę moje nazwisko z komentarza Anonima.
    Pozdrawiam :)
    Ola S.

    OdpowiedzUsuń
  29. @Zgodnie z prośbą edytowany komentarz.


    hhaha zobaczcie jak jej jakas laska pojechala na fb;D zna sie na jezyku angielskim i nie tylko :O no niewiem ^^

    Monika Pawlik I extracting my profile on Facebook.... bye all :*
    Pawlik Peresechenski
    Don`t do this:-(
    Monika Pawlik
    I'm :)
    Aleksandra
    Po pierwsze nie rób tego. ;P
    Po drugie: muszę Ci zwrócić uwagę, bo jestem przewrażliwiona. 'To extract', to owszem znaczy "usuwać", ale na przykład ząb. I jeśli używasz 'ing form', to powinnaś wcześniej użyć odpowiedniej formy czasownika' to be'. A już najpoprawniej byłoby 'I'm going to delete my profile on Facebook' :) Pozdrawiam.
    Monika Pawlik
    dzięki za uwagę lecz angliści uważają że ten zwrot i to zdanie jest poprawne.
    Pozdrawiam
    Monika Pawlik
    ok dzięki za informacje ale mój nauczyciel (po studiach w Ameryce) uważa że jest to poprawne....więc użyłam tego zwrotu
    Aleksandra
    nie wierzę, że pytałaś nauczyciela ;P bo zobacz, jakiego czasu użyłaś? jeśli to present simple to powinno być 'I extract", jeśli present continuous to "I'm extracting" xD
    Aleksandra
    jak nie lubisz 'delete', to możesz użyć 'remove' :D
    Monika Pawlik
    ja nie mam nic do tego słowa i na języku angielskim
    (i nie tylko) znam się...ale dzięki za radę
    "to remove" i "to clean" to bardziej w znaczeniu usuwać kurz.

    OdpowiedzUsuń
  30. a wam to jeszcze nikt nie pojechał? oczywiście, że tak i to nie jednej

    OdpowiedzUsuń
  31. http://img145.imageshack.us/img145/3374/rrrx.jpg

    Po pierwsze. NIE ŻYCZĘ SOBIE PISANIA „NA TY” do mnie i moich przyjaciół.
    Dla Pani.. „Kaśka Gawlik” To Panna Katarzyna Gawlik.
    Więc jeśli to naprawdę profil prawdziwej mamy Moniki, to świadczy to o braku dojrzałości oraz zwyczajnym CHAMSTWIE.
    Co uwydatnia się również u panny Moniki, której jak widać obyczaje kultury mało są znane.


    @anonim-nie wiem czy słowa do mnie czy nie. Konstruuj zdania zrozumiale.

    "a wam to jeszcze nikt nie pojechał? oczywiście, że tak i to nie jednej"

    OdpowiedzUsuń
  32. a mogę spytać, dlaczego na nią pisalyscie per "pani spodniczka' kilka postow temu? bo domyslam sie, ze to bylo tez o niej:) pozdrawiam, nie dajcie sie!

    one of u.

    OdpowiedzUsuń
  33. @one of U.

    a mogę spytać, dlaczego na nią pisalyscie per "pani spodniczka' kilka postow temu? bo domyslam sie, ze to bylo tez o niej:) pozdrawiam, nie dajcie sie!

    Ponieważ zaszczyciła nas w Wiślę swoją przepiękną kreacją, którą można podziwiać na wielu jej zdjęciach wraz z misiem dla L.
    Mam tylko jedną uwagę.
    Akredytacja dziennikarska jest pewnym potwierdzeniem i zaszczytem jaki "dotyka" redaktora. Jeśli akre dostaje osoba, która później okazuję się być zwykłą gorącą faneczką (dawanie misiów itp) to z całym szacunkiem, ale niezwłocznie należy takie osobie ją odebrać.
    Przykładowo u nas na mecze dziennikarzowi nie wolno obnosić się ze swoją przynależnością do jakiegokolwiek klubu. Jest to po prostu NIE KULTURALNE. To samo dotyczy (jak dla mnie) różnych dziedzin sportu. Jednak Panna Monika Pawlik (kiedy się patrzy na to co wyprawia) wydaje się być CAŁKOWICIE POZBAWIONA jakichkolwiek zasad dobrego wychowania.

    OdpowiedzUsuń
  34. błeheheh ja Ci radze Moniko przeproś taxe i kogos tam jeszcze bo jak widze ładujesz sie w wieksze gowno i jej złosc, a na serio z nia lepiej nie jest miec "na pienku".

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja chcę wiecej. Niech robi na złosc Taxie. Moze wreszcie Taxa zlikwiduje ta gowniare ktora w wisle pokazala swoje "umiejetnosci".

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj tak w ogóle w Wiśle to ona była miss. Nic się nie bierze z niczego, a ona sama dawała ludziom preteksty aby nie tyle śmiali się z niej, co z politowaniem patrzyli na jej wyczyny.

    OdpowiedzUsuń
  37. ok dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. generalnie to ja również jestem za tym, by osoby robiące popularnie zwaną 'siarę' ludziom akredytowanym (mam na myśli dziennikarzy, tych lepszych czy gorszych, ale wkładających w swoją pracę serce i często kasę) nie dostawały legitymacji. dla mnie to taki sam cyrk jakby w tym momencie dać akre Heia Norge i która latałaby po skoczni z flagusiami wrzeszcząć jak pojebana za Norami. no bo w czym ona niby gorsza jest od panny P.?

    proponuje paniom akredytowanym, wszystkim, wziąć wolną chwilę na refleksję i odpowiedzenie sobie samemu szczerze na pytanie, czy jezdzicie na zawody jako dziennikarz czy fotoreporter, czy tylko po to by srać na rzadko bo skoczek przejdzie metr od was. moim skromnym zdaniem miejsce Fanek i Kibiców jest na trybunach, nie na miejscach dziennikarzy. dziękuję za uwagę.

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Tak na prawde koleżanka niewiele lepiej od Heji sie zachowała, a te miśki to już moim zdaniem na prawdę przegięcie. I tak jak powiedziała koleżanka u góry, wyjazd na skoki czy jaką kolwiek inną imprezę sportową jako dziennikarz zobowiązuje, a faneczka, a nagle z dnia na dzień wchodzi jako akredytowana jest dla mnie kompletnym nieporozumieniem.

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję to "wszystko" od dłuższego czasu i zauważyłam.
    -Taxi Girl zmieniłaś się bardzo na "+" nie wiem czy studia i przedmioty takie jak "etyka dziennikarza" mają na Ciebie taki wpływ ale muszę przyznać, że jesteś o wiele dojrzalsza niż pare miesiecy temu. To że pewne osoby na tym blogu zarzucają Tobie "Chwalenie sie" uwazam za bez podstawne. To zwykły akt zazdosci.
    Miałam przyjemnosc byc w Wisle i niestety poznac panne Monike ktora wywarła na mnie ogromnie zle wrazenie. Ten 'obled' jaki miala w oczach patrzac na skoczkow totalnie mnie oglupil. Nigdy w zyciu nie widziałam takiego "zboczenia" na tym punkcie.
    Dlatego przyznaję racje osobom wypowiadajacym sie pzreciwko tej pannie tutaj i nie tylko.
    Pozdrawiam Inga.

    OdpowiedzUsuń
  40. Monika Pawlik-przykład czlowieka kompletnego kretyna który sie z tego cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  41. jeszcze koment pani Justyny Pawlik na fb u heia norge, ktora napisala zeby sie nie wtracac w ich zycia, oto jej riposta:

    Justyna Pawlik
    Masz w zupełności rację Aniu . W końcu osoby z centrum Polski są inne.
    3 godz. temu


    pytania?

    OdpowiedzUsuń
  42. Tak kurwa konwersowanie z heja Norge to faktycznie na wysokim poziome dla dojrzałej matki.
    Monika przestan osmieszac wlasna matke i przyznaj sie ze to jest twoje drugie konto.

    Wydaje mi się ze Panna Monika i Heja Norge nas źle rozumieją.
    My nie wtrącamy się w wasze zycie jak w Taxy czy Vicky bo jestesmy ciekawe co tam sie dzieje.
    Wtracamy sie w nie bo mamy mega wielki polew z was. Jestescie takimi idiotkami jak najlepszy demotywator.
    Robicie wokol siebie wieś wszechczasów.

    "Pytania?"
    Kto wierzy w te brednie ze to matka moniki.

    OdpowiedzUsuń
  43. HAHAHAHAHAHAHAH :D No nie, w tym momencie umarłam ze śmiechu :D Ja nie wiem co zabór Austriacki zrobił z tymi ludźmi na południu ;D teraz te geny przeszły na nas, a cała reszta Polski porządna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. a po co ona mialaby zakladac sobie drugie konto i podawac sie za swoja matke? poza tym czy matka na swoim koncie nie ma swoich zdjęc, zeby zweryfikowac czy konto jest prawdziwe?

    OdpowiedzUsuń
  45. @anonimie
    Po pierwsze styl wypowiedzi jest identyczny u obu.
    Po drugie zdjecia mozna sobie wkleic jakie sie chce.
    Po trzecie.. czytajac wpisy niejakiej Justyny widac jak ktos tu pieknie napisał "obłed na punkcie skokow" no nie wiem czy twoja matka tez taki ma i czy to normalne.

    OdpowiedzUsuń
  46. marceliny matka tez miala (chyba nadal ma) obled na punkcie skokow (tudzież skoczków), wiec to sie zdarza i jest dość powszechne.

    OdpowiedzUsuń
  47. ale za to z tego co widac siedzi cicho. Tylko na skokach cos tam wyprawia nie interesuje mnnie to.
    Dla mnie to jest przerazajace ze takiej monice rodzice pozwalaja sie osmieszac.

    OdpowiedzUsuń
  48. ja sie zastanawiam od ładnych kilku lat, co robia i kim są rodzice takiej dla przykladu heia geja, bo chyba widzą, co ich corka robi i jak sie zachowuje...Monika P. jest oczywiscie w tym momencie postawiona przed tym samym pytaniem - gdzie sa Twoi rodzice i kto Ci dał akredytacje dziecko? jestes skonczona w tym swiecie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Dokładnie.Przeciez heja geja z tego co wiem jest rowniesnica samej Taxi Girl.
    Nie wiem gdzie sa rodzice heja geja ale mi by bylo wstyd za takie dziecko.
    Monika niech lepiej na kolanach taxi pzreprasza bo na serio bd miala pzrejebane.

    OdpowiedzUsuń
  50. Niektórzy rodzice są ślepi albo nie chcą widzieć tego jak ich córka potrafi się ośmieszać i szkodzić samej sobie.
    Czy osoba Heji Geji wymaga jakiegoś komentarza? Są dwie różnice między nią a Moniką; po pierwsze wiek, po drugie Heja nie ma akredytacji i przez to ma minimalne prawo do robienia z siebie kretynki. Monika niestety jest już w innej sytuacji niż jej koleżanka.
    No ale o czym ja tu mówię, zapomniałam że ja dziewczyna z południa nie umywam się do tych z centrum... żal.

    OdpowiedzUsuń
  51. Pamiętam, że jak zwróciłam uwagę Heji, że robi wstyd, jej matka się strasznie oburzyła i powiedziała, że "wstd to jest kraść" :P czyli niedaleko padło jabłko od jabłoni lol

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakim cudem ktoś dał temu dziecku akrę??????????? Na jakiej podstawie, pytam się??

    OdpowiedzUsuń
  53. za kase :D albo dala panu wydajacemu akredytacje misia :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  54. Coz po takiej "akcji" moze zapomniec o akrze.

    OdpowiedzUsuń
  55. Już wiem o co chodzi! Monika mnie nie lubi, bo jestem ze Śląska ;D

    OdpowiedzUsuń
  56. A kogo panna Monika lubi? Szczerze nie zdziwiła bym sie Olu gdyby teraz duzo jej "przyjaciołek" od niej odeszło nie chcąc sobie robić siary przez Taxi Girl.

    OdpowiedzUsuń
  57. hahah bycie po stronie moniki w tym konflikcie to obciach:P no i jest nie oplacalne zadnych korzysci a po stronie taxy są. Po za tym z tego z widze to taxe glownie wkurza obrazanie jej przyjaciol. Wiec jak widac taxa szanuje swoich firndsow.

    OdpowiedzUsuń
  58. A panna Monika nie ma nic na swoja obrone wiec milczy i z mamuska napina sie na facebook.

    OdpowiedzUsuń
  59. Matka Heji jeszcze rok lub 2 lata temu, (nie pamietam:)) latała za nią z aparatem i jej robiła foty ze skoczkami :DDD

    OdpowiedzUsuń
  60. Taxi powiedz proszę co Norwegowie mowia o heja geja. Bo ty z nimi masz kontakt i gadasz na luzie to pewnie ci cos mowili.

    OdpowiedzUsuń
  61. Przeglądam sobie właśnie profil Moniki i nie mogę się nadziwić jej angielskiemu. Czy ona naprawdę myśli, że nabierze ludzi na swoją biegłą znajomość tegoż oto języka :DDDD Toż to zdania wprost z translatora:DD Jest mi jej żal... Tylko się ośmiesza. I jeszcze ten tekst o nauczycielu, który wrócił z Ameryki...Boże!!! Widzisz i nie grzmisz???

    OdpowiedzUsuń
  62. Ponoc panna Monika uwaza sie za 100% lepsza dziennikarke niz kazda z lasek z akra a TYM bardziej niz Taxa.
    No pogratulowac.

    OdpowiedzUsuń
  63. Czy ona pisze chociaż dla jakiegoś portalu??

    OdpowiedzUsuń
  64. Ponoc dla skoki.pl i skocznianarciarska.eu
    Nie chce zeby mnie tutaj ktos zle odebrał jako osobe ktora "uwielbia" Taxe, ale skoro monika chce sie porownywac do taxy to jej duzo brakuje. Nie mowie tutaj o skischanze.com tylko o piłce, Wisle kraków oraz publikacji w przegladzie sportowym.
    Nie umywa sie do Taxy a dyskutuje. Do tego skoczkwoie pawlikowa NIENAWIDZA. nie wiem co ona chce osiagnac nie rozumiem jej.

    OdpowiedzUsuń
  65. a skoczkowie ja w ogole kojarzą? ona z nimi rozmawia, ma kontakt?

    OdpowiedzUsuń
  66. kojarzą ją tak jak heja geja= debilka.
    Ma taki kontakt ze pisze do KAZDEGO upierdliwie ciagle cos..narzuca się itp.
    Tu dla przykładu co wypisują pod FAŁSZYWYM zdęciem Moniki M&N (sorki ale ta laska ma chude nogi a monika jest puszysta) na profilu ponoc jej matki
    http://img98.imageshack.us/i/jjeq.jpg/

    ZAL ZAL ZAL

    OdpowiedzUsuń
  67. http://img98.imageshack.us/i/jjjeq.jpg/ sorki ten link

    OdpowiedzUsuń
  68. nie pokazuje się, mozesz wkleic jeszcze raz?


    w ogole Sylwia - sorry,że tu sie zrobil taki chat, no ale mamy sensację :)

    OdpowiedzUsuń
  69. to sie nie wyświetla :/

    OdpowiedzUsuń
  70. Mi foto wchodzi HAHAHAHAHAHAHH jaki zal.
    Ale ma tam ktos racje: ZAMKNIJ SIE NA ZAWSZE PAWLIK.

    OdpowiedzUsuń
  71. http://img98.imageshack.us/img98/1545/jjjeq.jpg

    OdpowiedzUsuń
  72. no ok ale co ona tam wypisywała?


    nie kumam francuskiego :P

    OdpowiedzUsuń
  73. http://img233.imageshack.us/img233/982/buhaha.jpg

    Te komenty są do tej foto.
    Podpisane jako "M&N"
    Ze niby Nico kocha Monike hahaha.
    Ze niby na tej focie jest Monika co jest fake bo ona gruba jest dlatego mowi sie na nią muminek.
    A z translatora mozna wyczytac ze ludzi to zbulwersowało jak tak mozna.
    Ja zaraz sobie zrobie takie cos z schlierim i wkleje mojej mamie na naszej klasie i tez bd jak monika pawlik.

    OdpowiedzUsuń
  74. jak mozna byc taka idiotką jak ta pawlik?

    OdpowiedzUsuń
  75. no wlasnie cos slyszalam ze ona sie kocha w jakimś Nico, nie wiedziałam dokladnie o kogo chodzi ale juz wiem...nie no siara w chuj, po prostu laska jest najlepsza...ma przejebane już :]

    OdpowiedzUsuń
  76. Nico nie przepada za Moniką... a po tym wszystkim co mi zrobiła stracił kompletnie do niej sympatię. Inni skoczkowie takze nie przepadają za nią. m.in. polscy skoczkowie usunęli ją ze znajomości po tej całej aferze, którą mi rozpętała. więc już maiecie prosta, ale jakże znacząca odpowiedź.

    KaszJa

    OdpowiedzUsuń
  77. Kasiu a co ona ma do Ciebie tak naprawdę?

    OdpowiedzUsuń
  78. http://www.facebook.com/photo.php?pid=69166&id=100000142620834


    to jest niezłe buehehehehhehe :] luknijcie komenty

    OdpowiedzUsuń
  79. sama chciałabym wiedzieć co ma do mnie... wykryczała mi tylko tyle, że się wtracam w jej zycie i niszcze jej przyjaźń z Nicolasem, kiedy to ja mam ją w głebokim poszanowaniu...

    KaszJa

    OdpowiedzUsuń
  80. Niby w jaki sposób niszczysz coś czego nie ma?:)
    btw ten link nie wchodzi.

    OdpowiedzUsuń
  81. Przyjaźń buahahah, przeciez oni mają ją centralnie w dupach, a ona robi sobie zdjecie w wisle z nicolasem mayerem i podpisuje "my friend Nico :*" ja pier*** a ta jej matka to jeszcze bardziej jebnieta jest. co za żal

    OdpowiedzUsuń
  82. jaki ona ma ryj hahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  83. Pewnie chwali się w klasie przyjaciółką że jej innymi przyjaciółmi sa skoczkowie, a że tak nie jest to zapewne ma kompleksy z tego powodu.

    OdpowiedzUsuń
  84. Dlaczego ta laska zamieszcza cudze fotki jako swoje?? Żal

    OdpowiedzUsuń
  85. Aktualny opis Taxy na facebook:
    ---Bang! Bang! I po moniczce ktora następna ma jakies "ale"?---

    Jedyna pozytywna rzecz jaka zrobilas.
    Mam nadzieje ze pawlik sie juz zamknie na zawsze w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  86. Magdalena Błaszczak
    ale fajne misiaczki :-) dla kogo???
    12 września o 17:32
    Dominika Kosiorowska
    Dominika Kosiorowska
    slicznie kochana ;***
    12 września o 18:27
    Dorothy Musiał
    Dorothy Musiał
    oh, sliczne:-* a dla kogo te miśki
    12 września o 20:31
    Monika Pawlik
    Monika Pawlik
    aaa jakbyście były w piątek to byście widziały ;) hehe
    12 września o 23:24
    Dorothy Musiał
    Dorothy Musiał
    dla francuzików:D !!
    12 września o 23:29
    Monika Pawlik
    Monika Pawlik
    jeden owszem :P
    12 września o 23:29
    Karolina Kosiorowska
    Karolina Kosiorowska
    slodziutkie foto :D:**************************
    14 września o 22:05
    KaszJa Gawlik
    KaszJa Gawlik
    ja tez chce wiedziec dla kogo. pewno jeden dla Nico
    23 września o 19:23
    Monika Pawlik
    Monika Pawlik
    hmm może i tak ale nie ode mnie ;) :P
    23 września o 19:24
    KaszJa Gawlik
    KaszJa Gawlik
    a od kogoż?
    23 września o 19:26
    Monika Pawlik
    Monika Pawlik
    oj to troszkę skomplikowane do wytłumaczenia jeżeli dana osoba nie zna całej historii i sytuacji...
    23 września o 19:31
    KaszJa Gawlik
    KaszJa Gawlik
    yhym
    23 września o 20:09
    Monika Pawlik
    Monika Pawlik
    :) więc chyba raczej nie zrozumiesz...bo trzeba by było się cofnąć kilka miesięcy wstecz:P
    23 września o 20:10
    Justyna Pawlik
    Justyna Pawlik
    ale Ja pamiętam bardzo dobrze co wtedy się wydarzyło :-)))
    24 września o 18:22
    Justyna Pawlik
    Justyna Pawlik
    ile to osób było wtajemniczonych??? chyba aż 4 haha
    24 września o 18:23
    Monika Pawlik
    Monika Pawlik
    hmm nie bo więcej :P a przy 1fakcje były 4 osoby:P a przy 2 już tylko 3 :P
    24 września o 19:08

    OdpowiedzUsuń
  87. Tak moniczka wmawia sobie ze ja Nico kocha.
    Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  88. Nico Caprez: hey im fine thx. and u? always on road:)
    Justyna Pawlik: on road? I dont understand
    Anna Neumann: so better finally learn english :)
    Monika Pawlik: hmm because she has very good teacher :)

    lol

    OdpowiedzUsuń
  89. buahahahhaha jaka kretynka o kurwa poplakalam sie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  90. Boze co ja zrobie jak ona mnie usunie ze znajomych?:P hahahah

    OdpowiedzUsuń
  91. A Ty wiesz kto to są prawdziwi przyjaciele?
    Za swoich przyjaciół uważasz ludzi, których ledwo co poznałaś i często na tym blogu było to już dotykane, komentowane i obrzucane pomidorami...

    Po za tym wcale nie jestś tak cudowna jak Ci się wydaje. Masz wiele wad, a fakt, że wchodzisz dołóżka skoczkom...-myślisz, że oni naprawdę są Tobą zainteresowani??
    Mają Cię w dupie jak każdą inną-laski im dają, a oni biorą, a Wy wszystkie dopisujecie do to swoją cudowną histoię...
    Przespać się z kimś o kim głośno w śeiwecie mediów jest dla Was pewnego rodzaju zaszczytem, a dla mnie to jest to dziwkarstwo, brak szacunku do siebie itd.
    No ale do Was to nie dotrze, bo i tak jesteś cie mądrzejsze, a wszyscy umieszczający tu komentarze są głupimi małolatami bez pojęcia o świecie.
    Tylko jakie tak naprawdę Wy macie pojęcie??
    Gówno wiecie i gówno umiecie, a oczernianie ludzi i podbudowywanie się czymiś kosztem jest dla Was zajebistą zabawą.
    I zdaję sobie sprawę z tego, że już niedługo i te Twoje przyjaciółeczki pójdą w odstawkę...
    Jak wszystkie inne.

    OdpowiedzUsuń
  92. Weź zamknij mordę anonimko! Chwalisz się czy żalisz?? Sama gówno wiesz, a się wypowiadasz.
    Przynajmniej Sylwia ma PRZYJACIÓŁ, na których może polegać.
    Nie masz o niczym pojęcia. Zweryfikuj sobie swoje słowa. Następna mądra, która woli "błyszczeć" i napinać jako anonim.
    GNIJ! :P

    p.s. i nie spinaj się tak dziecko :P

    OdpowiedzUsuń
  93. Juz wielokrotnie pisałam o osobach typu Monika P.Jest mi poprostu za nia wstyd, bo kompromituje nas jako ogoł przed tymi skoczkami.

    OdpowiedzUsuń
  94. Drogi anonimie!
    Poproszę o przykłady z kim się "puściłam", oraz przykłady moich przyjacioł jakich opusciłam lub zdradziłam etc.
    Jak nie odpiszesz 1:0 dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  95. Spałaś z Tomem.

    OdpowiedzUsuń
  96. hahahaha:)o mój Boże.Ale wy macie problemy.A ty Anonimie skąd o tym wiesz?Może byłaś materacem?Albo lepiej-Tom zaraz "po" tym sensacyjnym wydarzeniu zadzwonil do ciebie jako do swojej najwiekszej psiapsióły i wszystko wypaplał?Trochę mi ciebie żal,ze nie masz innych zajec nic rozwazania nt zycia seksualnego obcych ci ludzi.Znajdz sobie dziecko chlopca najlepiej w twoim wieku(przedszkolnym) i idz z nim babki lepic w piaskownicy...

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja już sama nie wiem co o tym myśleć. Kiedyś, kiedy czytałam Twojego bloga na pb, szczerze myślałam o Tobie niezbyt przyjaźnie. Ale ostatnimi czasy mam wrażenie, że hmm... dorosłaś? Nie wiem czym jest to spowodowane, ale coraz częściej mam wrażenie, że nie jesteś kolejną dziwką w skokach, a przynajmniej nie obnosisz się ze swoimi ekscesami jak robią to niektóre laski. I jesteś szczera, co bardzo sobie cenię.

    I spytam tak do tematu wpisu: o co dokładnie chodzi z panną Moniką? Bo już się gubię w jej rzekomych związkach z Francuzami i przyjaźniach ze skoczkami. Nie wiem, może jestem dziwna, ale nie ogarniam tego szumu totalnie. I chciałabym, żeby ktoś mi to na spokojnie wytłumaczył ;)

    Pozdrawiam,
    Ewka.

    PS. Mam do Ciebie jeszcze jedno pytanie: piszesz specjalnie dla Wisły czy dla jakiejś gazety i tylko przy okazji bywasz na treningach piłkarzy itp.?

    OdpowiedzUsuń
  98. sylwia sie tym chwali, zwlaszcza po pijaku jej sie jezyk rozwiazuje, wiec akurat w bledzie jestes droga paulino, zajmij sie moze swoim zyciem bo jak widac o cudzych nie masz pojecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. A jednak.... na kilkadziesiąt komentarzy musiał znaleźć się jakiś pseudo inteligentny anonim wypisujący swoje "mądrości" życiowe. Eh,zamilcz niska formo ewolucji...

    OdpowiedzUsuń
  100. Nie ma to jak się wymądrzać będąc na anonimie. Przecież tak najłatwiej, nie brać żadnej odpowiedzialności za to co się napisało.

    OdpowiedzUsuń
  101. WOW !! jestem pod wrażeniem ilości koemnatrz !!! nie prawdopodobne :) Nawet nie wiecie jak się cieszę że aż tyle osób jest przeciwko Panience Pawlik.
    Widzę że temat materacy warca jak bumerang . Dziewczyny nie macie co robić tylko plotkujecie kto z kim i gdzie, proszę ogarnijcie się i zajmijcie swoim życiem!!!
    I zgadzam się z tym wszytskim co Kaszja napisała na temat Monisi.Ma w 100 % racje :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Dziewczyny, czy wy się w jakiś sposób dowartościowujecie, krytykując tą jakąś Monikę? Jest wam raźniej, jak się tak wszystkie razem przeciw komuś opowiadacie? Może i jest okropna, ale z tych stu komentarzy prawie każdy brzmi identycznie, każdy już swoje napisał i teraz tylko powtarza jeszcze na kilka sposobów, nie wystarczy tego?

    OdpowiedzUsuń
  103. taxi ja mam takie pytanie nie odnoszące sie do panny moniki, czy to prawda że mecz z podbeskidizem został odwołany?

    OdpowiedzUsuń
  104. Edit:
    @Anonim
    Aha czyli to jest to WSZYSTKO co o mnie wiesz ze cytuję:" spalam z Tomem".
    No brawo, a gdzie przepraszam osoby które ponoć zostawiłam, opuściłam?
    Nie potrafisz ich wymienić..bo... ich nie ma.
    Jak sama widzisz Twoje zarzuty są bez podstawne.
    I za to ze "spałam z Tomem" jestem dziwka która sypia z KAZDYM.
    Skoro jedna osoba jest KAZDYM to gratuluję.
    W taki razie każda z dziewczyn która choc raz spała z jakimś facetem jest dziwką. No czego to się człowiek na starość nie dowie.
    Szukasz sensacji tam gdzie jej nie ma.
    Najpierw zanim kogoś obrzucisz oszczerstwami poszukaj dobrych zarzutów.

    @Anonim II
    Sparing został odwołany z powodu boiska, które jest zbyt nasiąknięte wodą.

    @Ewa. „hm..dorosłaś?”.
    Zmieniłam swoje podejście do pewnych spraw.
    Co do mojej pracy. Dla Wisły robie wywiady, relacje (treningi, mecze, konferencje).
    Również współpracuje z innymi redakcjami ale nie chciała bym na razie tego upubliczniać ponieważ jak dla mnie jest to na razie zbyt „małe” żeby się tym chwalić.
    Ciesze się ze nie odbierasz mnie jako dziwki choc widze ze wielu osobom na tym ogromnie zalezy aby dalej nią była.
    O co chodzi z panna Monika. Już pisałam to wyzej dlatego pozwolę sobie skopiować i dodac coś jeszcze.
    Akredytacja dziennikarska jest pewnym potwierdzeniem i zaszczytem jaki "dotyka" redaktora. Jeśli akre dostaje osoba, która później okazuję się być zwykłą gorącą faneczką (dawanie misiów itp) to z całym szacunkiem, ale niezwłocznie należy takie osobie ją odebrać.
    Przykładowo u nas na mecze dziennikarzowi nie wolno obnosić się ze swoją przynależnością do jakiegokolwiek klubu. Jest to po prostu NIE KULTURALNE. To samo dotyczy (jak dla mnie) różnych dziedzin sportu. Jednak Panna Monika Pawlik (kiedy się patrzy na to co wyprawia) wydaje się być CAŁKOWICIE POZBAWIONA jakichkolwiek zasad dobrego wychowania.
    Dodajmy do tego jej ośmieszające nas wszystkich wybryki na facebook i nie tylko. Czy nie takie zachowania aż proszą o ostrą krytykę?
    Jedyną linią obrony Moniki wobec moich zarzutów jest nazwanie mnie „dziwką” i grożenie ze ja w porównaniu z nią jestem nikim.
    I wiem ze zaraz rusza się niektórzy z pretensjami co ja „wyrabiam” w klubach itp.
    Ale jest jedna rożnica.. tam jestem jako ja nie jako dziennikarz.

    @Anonim
    „Dziewczyny, czy wy się w jakiś sposób dowartościowujecie, krytykując tą jakąś Monikę? Jest wam raźniej, jak się tak wszystkie razem przeciw komuś opowiadacie? Może i jest okropna, ale z tych stu komentarzy prawie każdy brzmi identycznie, każdy już swoje napisał i teraz tylko powtarza jeszcze na kilka sposobów, nie wystarczy tego?”

    Kiedy moją osobę obrażano przez Pol roku Ciagle..nikt nie reagował.
    Dopóki Monika się nie zmieni ten temat będzie trwał.


    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  105. Odniosłam inne wrażenie - że jak ciebie atakowano, to zawsze pojawiały się odpowiedzi kilku twoich przyjaciółek, na które znowu ktoś odpowiadał. Była to jakaś, bardziej lub mniej kulturalna, dyskusja. A tutaj nikt chyba jej nie broni, chyba że przeoczyłam jakiś komentarz na 100. Więc nie rozumiem, czemu niektóre komentujące piszą w kółko to samo.

    OdpowiedzUsuń
  106. wyjaśnienie dla serwisu skoki.pl już NIE pisze :)

    OdpowiedzUsuń