poniedziałek, 14 września 2009

After Wisła

Ahoj=) Dziś z wielkim żalem wróciłam z Wisły.
W porównaniu do zakopojebanego w Wiśle podobało mi się mega.
Jak już pisałam, zaczynając od naszego wielkiego apartamentu na party kończąc.
Jeśli chodzi o czwartek to już pisałam wcześniej. W piątek z girls poszłyśmy odebrać akredytacje (nie obyło się bez awantury) później na miasto coś zjeść i zaczęłyśmy się powoli zbierać na skocznię.
Komunikacja miejska w tym mieście prawie nie istnieje, ale dałyśmy sobie radę.
Przygotowanie przez organizatorów całego konkursu …nie istniało.
Nikt nic nie wiedział.



Po treningach z całą resztą poszliśmy do klubu w hotelu Gołębiewski.
Sobota była nice. Cały czas zbierało się na deszcz, ale wytrzymało bez niego x)
Ponieważ my mamy zawsze dużo szczęścia więc spotkaliśmy cały zespół Feel w biurze prasowym. Ale o tej wpadce już chyba wszyscy wiedzą x)




Cały koncert czekałam tylko na jedną song (wiadomo jaką x).
Po koncercie udaliśmy się do Alcatraz Pub na urodzinowe piwo. Posiedzieliśmy chwilkę i następnie do Gołębia.



Niedzielny poranek był moim najgorszym.
Mój kac dokładnie mnie zabił co widać było po mojej minie na skoczni.
Zaraz po konkursie poszłam spać i dopiero po paru godzinach snu byłam „żywa”.
Ok. 23 skończyłyśmy się pakować i to co zwykle czyli Gołąb.

Opis jest krótki bo wy i tak wiecie więcej niż ja sama.
Zdjęcia na skischanze postaram się wrzucić jak najszybciej.
Póki co idę..hmm jak to było? A wiem..schudnąć.
Coz… wasze uwagi to „nie mój problem”.



7 komentarzy:

  1. Wiesz co? Podziwiam Cie. Ja juz dawno bym bloga zostawila gdyby w moim zyciu ktos na sile tak szukal bledow. Coz widac ze osoby komentujace Twojego i Vicky bloga to same inteligentne i bez błędne geniusze.

    Pzdr.
    XoXo

    OdpowiedzUsuń
  2. Wezcie sie już zamknijcie!!! Dajcie lasce spokoj. Moze zaraz wymyslicie kolejny tuzin skoczkow z ktorymi cos bylo... boze zallll.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fota Artla:)
    Błagam daj szybko na skischanze wiecej:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież każdy wie więcej niż sam zainteresowany :D Pamiętaj, siatka jest wszędzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żeby tylko siatka -.-
    Nie załamuj sie :***
    Hah lubie te zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ho ho to miałaś udany pobyt :)
    :* <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądacie jak by WAs skocznia zabiła :P Prosz Girlsy nie przesadzaajcie :P:P:P
    Przecież powinnyście mieć tyle powera po koncercie feela że ho ho ho :P

    OdpowiedzUsuń