poniedziałek, 21 września 2009

„Czeszki” tak mają.

Dziś znalazłam wolną chwilkę, żeby coś tutaj napisać.
Od wypadu do Wisły mam full grafik więc dokładnie nie mam na nic czasu.
Po pierwsze sprawa może już przedawniona, ale jak widzę po komentarzach nadal w pewnym stopniu „na topie” czyli wywiad z „heja norge”.
Naprawdę szczerze wzruszyło mnie wiele osób swoją dobrodusznością.
Chciała bym jednak zwrócić uwagę na jeden aspekt.
Kiedy ową pannę w jakiś sposób się „ośmiesza” (choć ona sama świetnie to robi na żywo) nagle pojawia się setka osób broniących ją jak lwy.
Kiedy jednak jedna z dziewcząt zostaje nazwana „dziwką” choć z tym „zawodem” nie ma nic wspólnego i jej jedynym „problemem” jest fakt, że jest moja friend nikt nie zaprzecza.


Cóż widać bezstronność.


Nie mam, nie miałam i nie będę mieć żadnej grupy.
Ogólnie śmiesznie to brzmi.
Ale spoko wiem, że wiecie więcej.
I niestety muszę otwarcie przyznać, że z Kasją znam się już od wielu lat.
Najstraszniejsze jest to, że ona mnie lubi.
Kasju jak Ty to robisz?=)


„Czeszki” tak mają.
Dziecko zabiłaś mnie tym tekstem jak i całą dyskusją.
Ubolewam.

Na foty z Wisły niestety trzeba czekać.
Są problemy z wgrywaniem czegokolwiek.
Napisałam już chyba 20 maili do admina.
"Prace w toku".



Wczoraj Wisła zremisowała.
Jest to dla mnie jedna z najgorszych informacji.
Pomimo, że nadal prowadzi w tabeli widać po grze, że nie jest najlepiej w drużynie.
Długo jeszcze panie trenerze będziemy to ukrywać?




"W czarnej asyście koronek
Pewnym krokiem ruszyła w jego stronę
Nad nimi chłodny wentylatora szmer
Na ustach szminka w kolorze bloody girl
W pokoju tylko ona i on
Zapach burbonu i nagły z nieba grom
Nawet przez chwilę nie zadrżała jej dłoń
Sześć milimetrów przeszyło jego skroń
Przeszyło jego skroń"

7 komentarzy:

  1. Kochana tak naprawde ja Ciebie nie lubie... ja Ciebie kosiam ;***

    KaszJa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ciebie Sylwio nie rozumiem.
    Zawsze piszesz,że ci te wszystkie komentarze od innych nie obchdzą, że to nie twój problem, że masz swoje życie...
    Więc po jaką cholerę piszesz denne notki na temat tego co kto pisze, jak kto kogo nazywa i odgrywasz się tym ludziom, zaprzeczasz im, wplątujesz się w infantylne dyskusje?
    Jestem osobą neutralną w tym waszym blogowym burdelu, jednak bardzo mnie intryguje twoje zachowanie, bo sądzisz, że cię to wszystko nie obchodzi, a jednak wciągasz się w tą głupią grę słów.
    Problem na serio nie leży w tych wszystkich ludziach co tu w chodzą i czytają twój blog, tylko w tobie! Zastanów się nad sobą, bo jesteś już dorosłą kobietą, a zachowanie twoje niestety tego nie uwidocznia, a powinno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taxa zawsze chciała byc w centrum uwagi, dlatego rozpowszechniła swego czasu fragment dyskusji z niby Gregorem nt. jego laski - od tego zaczęło się zainteresowanie innych jej osobą. I oczywiście, że ją te komentarze interesują. I jeszcze te wstępy - nie obchodzi mnie, co myślicie, ale .. i tutaj tłumaczenie na pół strony.

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym łącznie :) Sylwio tak na przyszłość ale oczywiście wiem nie skorzystasz

    OdpowiedzUsuń
  5. hahah "czeszki" tak mają :D czyżby to się odnosiło do Migotki :D... przynajmniej jakimś komplementem sypnęła jeśli chodzi o moją osobę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swoim żenującym zachowaniem "heja" pokazuje, że ma bardzoooo nierówno pod sufitem. Boże widzisz i nie grzmisz. :d

    OdpowiedzUsuń
  7. "W czarnej asyście koronek
    Pewnym krokiem ruszyła w jego stronę
    Nad nimi chłodny wentylatora szmer
    Na ustach szminka w kolorze bloody girl
    W pokoju tylko ona i on
    Zapach burbonu i nagły z nieba grom
    Nawet przez chwilę nie zadrżała jej dłoń
    Sześć milimetrów przeszyło jego skroń
    Przeszyło jego skroń"

    hahah i kto ci podrzucił tą piosenkę :) lol :)

    OdpowiedzUsuń