czwartek, 10 września 2009

Wisła Day 1.

Po długiej i męczącej podróży dotarłyśmy we trzy do pięknej Wisły.
Zadupie i zadupie.
Nasz apartament to jedyna fajna rzecz w tym dziwnym mieście.
Więcej jutro. Dziś tylko pizza i chlanie na wielkim tarasie widokowym.
Cisza tu panuje straszna, nie ma tu kibiców i tego całego Shitu x)
Laski nie stoją pod hotelem i nie rzucają się na biegających skoczków.(Thomas Lobben) czyżby żadna nie chciała ich zaliczyć???
Na miłe powitanie..w lodziarni.. spotkałyśmy uśmiechniętych francuskich skoczków..z Nicolasem Mayer'em na czele..uu sorry gays nie my dla was x)

Żałujcie, że was tu nie ma i nie będzie.
SEE YA.




10 komentarzy:

  1. Szykuj się na chlanie :P
    Jutro przyjeżdżam więc zbieraj siły ;)
    Bawcie się dobrze, i grzecznie :***
    JESION

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko z Twoją znajomością polskiej interpunkcji i ortografii jest słabo ... Poliglotka też z Ciebie nijaka, a nawet powiedziałabym - ŻADNA !!

    Jakieś "GAYS" zamiast "GUYS", to tylko jeden z licznych przykładów, dlaczego jak najszybciej powinnaś udać się do jakiegoś Nativ Speaker'a ...

    No, ale cóż ... Niektórzy już tak mają, że im się wydaje, że są zajebiści, choć im do tego bardzo daleko, a tak naprawdę pod tą wyimaginowaną "zajebistością" próbują ukryć całe mnóstwo swoich kompleksów ...

    Bardzo mi przykro, ale właśnie taką osobą jesteś ... A te Twoje koleżanki SKOKO-FANKI wierzą w Ciebie, jak Muzułmanie w Allaha. Szkoda tylko, że nie wiedzą jaka jesteś naprawdę. No, chyba że zobaczyć tego nie chcą, bo by się przestraszyły i uciekły przed Tobą hen hen ...

    Więc lepiej przestań zgrywać "KIM TO JA NIE JESTEM", bo żal, żal i żalllll !!

    Obejrzyj się za siebie, rozejrzyj dookoła i zauważ, że nie jesteś "pępkiem świata".

    P.S...-
    I nie wciskaj ludziom ciemnoty, że się sama utrzymujesz od osiemnastego roku życia ... Bo tak nie jest, więc nie szmać ludzi, którzy mając osiemnaście lat mieszkają jeszcze z rodzicami.

    Z uszanowaniem,
    Twoja DAWNA bdb Znajoma.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ślicznie za wspaniale podsumowanie mojej osoby. Jak zawsze NIE SKORZYSTAM.
    Radze wreszcie skończyć szkole średnia i udać się do psychiatry w celu wyjaśnienia swoich zaburzeń i problemów min. imaginowanie sobie świata i znajomych.
    PS. Pozdrów swoich kolegów skoczków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mojej dawnej znajomej. Nie wiem kim jestes nie masz odwagi sie podpisac Twoj problem. Jak widze malo wiesz i to bardzo.. Radze sobie poczytac onet. A komenty usunelam bo są zalosne.

    OdpowiedzUsuń
  5. no tak anonimie jak jesteś taka odważna to zaprezentuj nam swoją jak sama twierdzisz piękną twarz...
    hehe jestem pewna, że chciałabyś wyglądać tak jak ja ale no cóż możesz sobie o tym tylko pomarzyć.... no a po drugie przestań obrażać ludzi i to jak wyglądają. Piszesz, że Taxa ma problem ale to ktoś kto obraża ludzi nie znając ich powinien się nad sobą poważnie zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
  6. A w jakim hotelu się zatrzymałaś? Wiesz muszę wiedzieć jakie miejsca omijać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W życiu nie liczy się tylko wygląd... To jest akurat najmniej ważna sprawa, więc przestańcie. Poza tym dziewczyna ma rację i to Was boli!

    OdpowiedzUsuń
  8. A w jakim hotelu się zatrzymałaś? Wiesz muszę wiedzieć jakie miejsca omijać :)


    http://apartamenty-wisla.pl/wisla.html
    Me Too

    Do "mojej dobrej znajomej" napisz jak nie masz odwagi tutaj mi na maila kim jestes bo skoro masz jakies problemy to moze wyjasnimy to miedzy soba. Pisac po scianach ja tez umiem.
    Pokaz ze sie mnie nie boisz.

    OdpowiedzUsuń