sobota, 26 września 2009

Rock You Like a Hurricane


"Nie trzeba być pierwszym a przynajmniej nie zawsze,
liczy się wiara teraz tak na to patrzę.
Liczy się siła której nigdy nic nie zatrze
Ojczyzna w sercu zresztą była tam od zawsze.
Nie trzeba być pierwszym mam nadzieję że to jasne.
Nalezy walczyć o tę walkę chodzi właśnie,
szacunek dla tych którzy poświęcają życie dla swoich marzeń,
oni od dawna są na szczycie!"



Po całym tygodniu pracy mam chwilkę dla siebie.
Cały tydzień byłam chora, dziś skończyłam antybiotyk.
Wczoraj zebranie redakcji.
Pierwsze od czerwca na jakie udało mi się dotrzeć heh:)

Byłam na uczelni i nie dostałam rozkładu zajęć.
To mnie lekko zirytowało bo niestety muszę sobie ustawić grafik w pracy tak, żebym nie miała problemów z uczelnią.
Gr..
Październik będzie dla mnie najtrudniejszym miesiącem potem jakoś się już ułoży.
No nic nie będę marudzić.
Zasnełam zanim wybiła 21.
Ok. 23 obudziła mnie Aga telefonem cytuję: "że jak to jest że jest impreza że Cie nie ma i się kurfa ubieraj".
Wtedy spojrzałam na zegarek..miałam zadzwonić do Majdana o 21.
Przepadło. Cała "speluna" przybyła po moją osobę.
Skończyło się na tym, że dotarliśmy tylko na Kurdwanów.
Reszta jest milczeniem jakiego mi ostatnio trzeba.

6 komentarzy:

  1. Widzę, że nie tylko ja chorowałam..... :(

    U mnie nadal niezaciekawie :|

    Odkryłam "Ameryke" ale powiem Ci kiedyś :* ( lub na priv, w razie gdybym niewyzdrowiała...)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nie tylko ja chodzę spać z kurami, a powinnam się uczyć.
    Mamy ten sam problem, bo na grafik czekam, a planu zajęć jeszcze w ogóle nie ma ;/
    Dasz radę, jak zawsze zmiażdżysz system :D

    Zawadka

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj dasz rade pogodzić jedno z drugim:)
    Ej ale troche to dziwne bo 1 październik jest zaraz a TY planu nie masz ??? coś Twoja szkoła Cię "oszukuje"
    hmm skokowe choroby, skąś to znam :) to chyba jest nie odłączna część wyjazdu . Trzeba mieć to zawsze w kalulowane w wyjazd:(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ci mówiłam, ze tak czy siak Radziu byłby zajęty i nie miał czasu na rozmowę bo tańczy w TVNie :)
    "Polonia nie oddała w pierwszej połowie ani jednego celnego strzału a i tak bramkę zdobyła..." <-- kocham to zdanie podsumowujące wczorajszą pierwszą połowę meczu.
    Na pewno dasz kochana radę :** i wyzdrowiejesz i na studiach zrobisz wielkie wejście smoka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie marudź Słońce bo wszystko będzie super :) Zobaczysz :D

    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. cos malo piszesz tego bloga ostatnio laska :(

    OdpowiedzUsuń