wtorek, 27 października 2009

Fuck U very very much!

Pisałam już dzis notkę, ale tym razem pewne osoby "przegięł pałę".
1. Droga Misiu. Daj sobie wreszcie spokój z analizowaniem mojego życia i próbowaniem mieszać miedzy mną a moimi przyjaciółmi.
Zrozum dziecko, że każdy ode mnie ma Twoje maile kompletnie w dupie.
Ja również mam Twoją osobę w tym miejscu więc wyluzuj.
Nie wiem może zacznij dziergać lub coś w tym stylu i przestań żyć życiem innych.
2. Muminek/migotka dzieciaku.. błagam.. spójrz za siebie. Nie tylko mnie denerwujesz.. jest tyle osób, które w sposób dyskretny ale i "głośno" prosiły Cię o spokój.
3. ALE SPRAWA NAJWAŻNIEJSZA.

Nie wiem kto to zrobił. Nie wiem po co ani dlaczego.
Jeśli myślicie, że udało wam się ośmieszyć osobę Marceliny to jesteście w błędzie.
Ona ma to kompletnie gdzieś.
Ja publikuje to kłamstwo z dwóch powodów.
Pierwszy: Po to by to oszustwo wyszło na jaw
Drugi: Dla ciekawości wysłałam maila o podanie numeru identyfikcyjnego (w koncu ktoś wkleił foto Marceliny bez jej zgody PrtSc został zrobiony).

Życzę wam abyście wreszcie zaczęli żyć własnym życiem.

16 komentarzy:

  1. heh, widzę, że zostałam jakby w coś wmieszana. czy ja dobrze czytam, że ktoś podaje się gdzieś pod nick : misia ? to chyba lekkie przegięcie. :/

    www.deutsch-team.blogspot.com
    anita (nie! misia)

    pozdroo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tu nie ma żadnego zdjęcia,więc o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja tak troche z innej beczki... Jak zaczelas swoja przygode z pilka nozna, a konkretnie z dziennikarstwem? Mam nadzieję, że odpowiesz:P

    Pozdrawiam,
    Małgoś

    OdpowiedzUsuń
  4. ale bylo na blogu hilde.
    i te komenty tez.
    hhahahha

    OdpowiedzUsuń
  5. małgoś...taxa juz tyle razy opowiadala ta niezwykle wzruszajaca historie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pierdole jakie wy jestescie glupie.. szukacie tylko sensacji i myslicie ze jestescie "fajne" dajac takie komenty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ocb z tym wszystkim wiedzą idiotki/idioci, którzy to zrobili.
    Foto zostało usunietę ale nie na tyle późno, aby nie zrobić PrtSc.
    Kradzież fot z facebook'a bez zgody właściciela to przestępstwo.

    @Anita prawdopodobnie ktoś użył nicka, którego Ty używasz na co dzień.
    @Małgoś
    Od roku formalnie jeżdżę jako dziennikarz na piłkę. Od 6 roku życia jako kibic.
    Od zawsze kochałam nogę, a Wisła Kraków była moim ulubionym klubem. Najpierw pisałam różnego rodzaju "artykuły" itp dla wielu stron (rzadko się ukazywały bo wtedy nie miałam "kompletnego" doświadczenia) później znajomy załatwiał mi akry, żebym się "wciągała" w to i skończyło się jak skończyło.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Honey, wiesz inni uważają, że wszystko wiedzą "lepiej". Po prostu szkoda słow >_<'
    Hahah dobre określenie: Muminek/migotka xd
    OMFG! Najlepiej zrobić PrtScr zdjecia kogoś, wrąbać go na jakieś forum i pisać (podszywając się za tą osobę) żałosne komentarze. Niektórym brak taktu zupełnie (a i mózgu też) :/ Boże widzisz i nie grzmisz.

    Mam nadzieję, że zobaczymy się w najbliższym czasie :* <3

    OdpowiedzUsuń
  9. i tak wiemy ze marcelinka sama to napisala

    OdpowiedzUsuń
  10. i tak wiemy ze marcelinka sama to napisala


    Tym razem nie dam sie sprowokowac.
    Wiem na sto ze nie ona.
    Koniec dyskusji.

    OdpowiedzUsuń
  11. skad masz taka pewnosc ze to nie ona? bo ja slyszalam ze to jednak ona

    r.

    OdpowiedzUsuń
  12. @r to mi je przedstaw z chęcią posłucham naprawdę (bez ironii).

    OdpowiedzUsuń
  13. ale co/kogo Ci przedstawic zlociutka? <3

    OdpowiedzUsuń
  14. zreszta: czy tylko jednemu psu dano na imie burek? http://www.photoblog.pl/marce93/45980725 to tez marcelinka i pewnie na swiecie jest duzo innych, jeszcze mocniejszych

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy ja nie napisałam, ze razem z komentarzem były zdjęcia tej Marceliny..?
    Czytamy ze zrozumieniem kochani.
    Skad slyszas ze to ona o to mi chodziło..

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaje mi się że ta właściwa Marcelina nie miała podstaw żeby pisać takie rzeczy na blogu Hilde czy gdzie to tam było, a przynajmniej tak mi się wydaje. Więc chyba łatwo zgadnąć że ktoś się pod nią podszył. Beznadzieja....

    Życie życiem innych jest ostatnio na topie... kurde wiem coś o tym, spotykam to w klasie w stosunku do mojej osoby ostatnio bardzo często. Kolejna beznadzieja...

    Czekam na piątek! <3

    OdpowiedzUsuń