wtorek, 20 października 2009

Nie wyrabiam długopisem.

Motto moich studiów "nie wyrabiam długopisem".
Myślę, że kiedy skończę tą szkołę pisanie notatek w tempie kosmicznym będzie dla mnie banałem.

Wszystkiego najtrzeźwiejszego dla mojej Socze vel Krocze z okazji 18nastych urodzin!
Mało złości, trzeźwości i mega przyjemności ( z życia rzecz jasna:P).


O innych opcjach zamilczę bo w Wiśle „upojną” noc spędziłam tylko z Jesionem :P

Z wielką przyjemnością pragnę wszystkich zainteresowanych Wisłą Kraków zaprosić na spotkanie piłkarzy i sztabu szkoleniowego we czwartek o godzinie 18 do restauracji
„U Wiślaków”.
Jest to jedna z niewielu okazji, aby spotkać swojego ulubieńca zamienić z nim parę słów, zrobić wspólne zdjęcie, zdobyć autograf.


Ja sama żyję już czwartkiem ze znanego powodu. Mam co prawda narzuconą przez naczelnego ilości wywiadów i wypowiedzi, ale mam zamiar również z Jesionem się jak zawsze czegoś dowiedzieć.

W odpowiedzi na maila z pytaniami o moją szkołę (bo też bierzecie ją pod uwagę).
Porównywanie jej z innymi uczelniami zostawię wam samym ponieważ wzbudza to w innych zbyt wiele emocji. O samej szkole nie mogę napisać „źle”, ponieważ przedmioty jakie są obowiązkowe na pewno dobrze przygotowują do późniejszej roli: dziennikarza, rzecznika prasowego. Wykładowcy (w moim przypadku) są świetni.. pomińmy profesora od historii.
Niewątpliwie u mnie dużym plusem jest ilość osób na roku (27). Taka mała grupa jest zgrana i nie mamy problemów z komunikacją i zbieraniem się na różnego rodzaju zajęcia dodatkowe. Z tego co wiem na zaocznych jest ponad 100 osób i mają większe problemy.
Sama uczelnia nie ma jakiejś rewelacyjnej infrastruktury, ale jak dla mnie nie ma się do czego przyczepić. Ewidentnym problemem są panie z dziekanatu, ale to problem wszystkich uczelni w Polsce.
Tak naprawdę jak napisała to kiedyś Vicky, ważniejsze są praktyki i doświadczenie.
Uczelnia tylko ma nam pomóc w realizacji samych siebie.

Co do panny „spódniczka”. Hm.. nie chcę się wypowiadać na temat tej dziewczynki bo znowu obudzą się tabuny obrońców. Radzę poczytać sobie co to dziecko wypisuje na swoim face. Ale mimo wszystko dziękuję jej „serdecznym” przyjaciółką za przesyłanie mi tych „wypocin” mam się z czego śmiać.

11 komentarzy:

  1. wiesz co dokladnie ten sam 'problem' przerabialam ze swoja uczelnia. studiowalam na PWSZ (Ty tak samo?) i wiecznie moje 'przyjaciolki' ktore poszly na uni dokuczaly mi ze studiuje na takiej bylejakiej szkole... po I dziewczyny ktore studiuja na uni w wiekszosci przypadkow studiuja za kase, ot. po II ja wybralam taka a nie inna uczelnie ze wzgl na dojazdy i kierunek ktory mi sie spodobal. i po III - choc i tak pewno nie uwierzy - mialam niezly zapieprz i lekko nie bylo. ale to wiem tylko ja i osoby ktore ze mna studiowaly.
    coz jak sama mowisz - ONE wiedza lepiej.

    poza tym ktoz to ta 'spodniczka'? podejrzewam kogos ale nie wiem czy mam racje ;p

    KaszJa

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie możesz napisać kim jest ta "spódniczka"? Bo jakoś nie kojarzę o kogo może Ci chodzić.

    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. o heia geja? ona ma otwarty profil, więc może o to loto? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej taxa, a dlaczego twoja strona nie dziala? niby "everything about ski jumping" ;] coś nikła ta twoja wiedza o skokach, skoro to wg ciebie wszystko

    i najlepszego dla krocza

    R.

    OdpowiedzUsuń
  5. no wlasnie a tamta laska jak Taxa napisała musi miec zamkniety profil skoro jej "przyjaciołki" przekazuja taxie info.
    Czy chodzi o panne Monike P? Taxa na nia niezle jechala po CoC wisła.

    OdpowiedzUsuń
  6. a co Monika P. takiego robi? Mam ją w znajomych bo sama zaprosiła, ale nie wize zeby robiła coś złego. Może się mylę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech oni się szykują na odpowiedzi, bo mam zamiar pytać się o konkrety, a nie o numer buta czy "Wie lange ist dein Penis?" x)

    Oj wtedy to było upojnie, nie ma co :D :***

    OdpowiedzUsuń
  8. @Jesion nie zabijaj x) hehehe cóż pytania będą ostre :)

    @Kaszju jak widać każdy powód jest dobry by się o coś "przyczepić":)

    @ Strona internetowa jest w "remoncie". Do tej pory dodawanie newsów wiązało się z ciągłym uaktualnianiem index'u co było niezwykle uciążliwe. Póki co strona jest w rękach fachowca. Na początku listopada już powinna działać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za życzenia ;) Ach te przyjemności...:D Życiowe oczywiście :D
    A jeśli mówisz o upojnych nocach w Wiśle, to ja nie mam o niczym pojęcia, ja grzeczna jestem :)))

    A na roku masz mniej osób niż my w klasie O_o


    R. tobie także dzięki za najlepszego :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że tak :d Szczególnie z moją klasą -_- co tam się wyczynia.....

    OdpowiedzUsuń