piątek, 9 października 2009

Weekend.

Edycja dnia: 10.10.2009 godz.16:07
Autor tego bloga przypomina.
1. Zdania, przemyślenia jakie pojawiają się w moich postach, komentarzach są moimi własnymi. Z tego co wiem to Polska jest wolnym krajem i każdy obywatel może posiadać swoje zdanie na różnego rodzaju tematy.
3.Nie dodaje komentarzy, które bezpośrednio (lub pośrednio) mnie obrażają.
Nikt nie dał wam do tego prawa ani przyzwolenia.
Kulturalną krytykę jak widać przyjmuję, ale „chamstwo” nie.
3. Nikogo nie zmuszam do czytania mojego bloga. Jeśli nie zgadasz się z tym co tutaj piszę po prostu opuść tą stronę.

Nareszcie chwilka swobody.
Rafał „zabił” mnie dzisiaj w pracy swoim boskim tekstem o Karolinie.
„No i mówię jej, że to fakt ona sama sobie nie da rady. Ale to jest jej wina, że nie daje
się samcom pokryć”.

Jadąc dziś do pracy spóźnionym pociągiem czytałam jak zawsze Przegląd Sportowy.
Nie mam szacunku do tej gazety od czasów „wpadki” z trenerem Skorżą.
(Nadinterpretacja słów i sfałszowanie). Mam jednak jakieś przyzwyczajenie by do nich zaglądać.
Znalazłam „dziwny” wywiad z Pawłem Brożkiem. „Dziwny” ponieważ na tyle ile zdołałam przez parę lat poznać Pawła nigdy nie spotkałam się z taką „krytyką” w jego słowach.
Komentuje on nawet dziennikarzy zarzucając im „wypowiedzi na temat meczu którego nawet nie oglądali”.
Ok. zdarzają się i takie przypadki, ale naprawdę rzadko.
Dlatego ten wywiad ja traktuje z lekkim pobłażaniem.

Z innych już gazet oraz serwisów internetowych można wyczytać spekulacje na temat „partnera” dla Kubicy (wiadomo już, że ma roczny kontrakt z Renault).
Wśród wymienionych pojawia się mój ulubieniec Heikki Kovalainen.
Dla mnie powrót Kovalainena do Renault byłby wielką pociechą, ponieważ to w tym klubie „rozwinął skrzydła” i był szanowany.
I co najważniejsze „zaliczył” swoje pierwsze zwycięstwo w wyścigu.

3 komentarze:

  1. no to widzę, że czytamy tą somą gazetę i ten sam artykuł! Kogo obstawiasz na partnera Kubicy? Ja alb Sutil lub....( czego wolałabym nie) Webber... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim marzeniem jest zobaczyc Kovalainena, ale z tego co pisze jego menager to małe szanse:/ obstawiam Sutila:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taxa - jak sobie radzisz z brakiem seksu?

    OdpowiedzUsuń